Kilusią sumaištį dėl bilietų į Gargždų daugiafunkcio sporto centro atidarymą pardavimo šiandien „Gargždai United“ pagaliau pakomentavo ir bilietų platintojai „Ticket Market“. Bendrovė pripažįsta, kad prekybą sutrikdė neįprastai didelis pirkėjų srautas, atskleidžia techninių trikdžių detales ir žada viešai atsiprašyti.
Sistemos neatlaikė tūkstančių prisijungimų
„Bilietų prekybos pradžioje bilietų sistema susidūrė su neįprastai dideliu srautu – vienu metu jungėsi keliolika tūkstančių vartotojų. Tokio masto apkrova ženkliai viršijo prognozes“, – nurodė bendrovė oficialiame atsakyme.
Pasak „Ticket Market“, nors iš anksto buvo bendradarbiauta su serverių priežiūros įmone ir maksimaliai padidinti techniniai resursai, sistemos pajėgumų vis tiek nepakako. Dėl to prekyba buvo stabdoma, o vėliau – dėl perkėlimo į galingesnį serverį ir atidėta vienai dienai.
„Migracija buvo atlikta, tačiau ryte paaiškėjo, kad serveris nebuvo sukonfigūruotas taip, kad išnaudotų visus savo pajėgumus. Tai sukėlė papildomų trikdžių ir prireikė kelių sistemos perkrovimų bei papildomų konfigūracijos pakeitimų“, – rašoma atsakyme.
Tik išsprendus šiuos techninius klausimus sistema pradėjo veikti stabiliai. Pasak bendrovės, visi bilietai buvo išpirkti per maždaug 15 minučių.
900 bilietų – per 15 minučių
Į prekybą buvo išleista apie 900 bilietų, kaip ir anksčiau buvo skelbta. Organizatorių sprendimu vienam pirkėjui buvo leidžiama įsigyti daugiausia šešis bilietus.
„Iš pardavimų duomenų matome, kad dauguma pirkėjų šia galimybe pasinaudojo ir realiai įsigijo po šešis bilietus. Dėl to bilietai buvo išpirkti labai greitai – per maždaug 15 minučių nuo prekybos pradžios“, – teigia „Ticket Market“.
Tačiau dėl sistemos apkrovos sutrikimų dalis gyventojų negavo tikslios informacijos apie likusius bilietus. „Dalis gyventojų net nematė tikrosios bilietų prieinamumo situacijos, arba buvo klaidingai informuoti, jog bilietai išparduoti anksčiau nei jie iš tikrųjų baigėsi“, – aiškina įmonė.
Pažadai ateičiai
Atsakyme "Gargždai United" bendrovė tvirtina jau pradėjusi ruoštis pokyčiams, kad tokios situacijos ateityje nesikartotų.
„Įgyvendinsime papildomas serverių pajėgumų testavimo ir išankstinio apkrovos simuliavimo priemones. Padidinsime techninių resursų rezervą renginiams, kur prognozuojamas didelis susidomėjimas. Įdiegsime aiškesnę laukimo eilės funkciją, kad vartotojai matytų savo vietą eilėje ir tiksliai žinotų, ar bilietai dar prieinami“, – vardijama bendrovės atsakyme.
Viešas atsiprašymas – greitai
„Ticket Market“ taip pat patvirtino, kad planuoja viešai atsiprašyti dėl šios situacijos.
„Planuojama pateikti viešą atsiprašymą mūsų „Facebook“ paskyroje, taip pat perduoti atsiprašymą renginio organizatoriui – Klaipėdos rajono savivaldybės BĮ Sporto centrui ir Klaipėdos rajono savivaldybei“, – nurodoma dokumente.
„Atsiprašysime visų, kurie dėl techninių nesklandumų negalėjo patogiai įsigyti bilietų, arba buvo klaidingai informuoti apie jų prieinamumą“, – priduria bendrovė.
Bendrovė pripažįsta renginio svarbą ir bendruomenei.
„Dar kartą apgailestaujame dėl kilusių nesklandumų ir suprantame, kokią reikšmę Gargždų sporto centro atidarymas turi vietos bendruomenei. Esame pasiryžę daryti viską, kad tokie atvejai nepasikartotų“, – teigiama atsakyme.